STORT UTVALG REISEEFFEKTER OG VESKER
Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Total: 0,-

Til kassen

Garanti kofferter

Garanti dekker produksjonsfeil i den perioden som er oppgitt i garantien. Våre produkter er nøye testet for å garantere at de reiseeffektene du stoler på oppfyller våre strenge krav. Følgelig, hvis et problem oppstår med produktet og problemet er som følge av en produksjons- eller materialfeil vil leverandør etter egen vurdering, enten reparere eller erstatte produktet i samsvar med garantivilkårene for produktet. Garantiens varighet står på garantikortet som ligger i produktet og/eller i produktspesifikasjoner på forhandlers nettside. For service som dekkes av garantien på et godkjent servicesenter trenger du garantibeviset til ditt produkt som er riktig utfylt eller en original kopi av kjøpskvitteringen.

Garanti utgår på produkter kjøpt etter 28.06.2023.

Om produktet skades under flytransport skal dette dekkes av flyselskapet. Det er derfor viktig at skaden meldes etter ankomst og at du får med deg en skaderapport før du forlater flyplassen. For ytterligere informasjon: https://www.forbrukerradet.no/forside/reise/fly/bagasje/

Elektriske og elektroniske komponenter og tilkoblinger, kabler, adaptere og batterier er ikke omfattet av garantien. Garantien som beskrives her dekker kun produksjonsfeil og omfatter ikke skader forårsaket av misbruk eller urimelig bruk, feil vedlikehold, transportskader, eksponering for ekstreme temperaturer,løsemidler, syrer, vann, normal slitasje eller feil håndtering (f.eks. gjennom flyselskap); kosmetiske skader som f.eks. riper, bulker, flekker, fargeforandinger eller andre forandringer i produktens utseende som ikke påvirker dens funksjon er også ekskludert.

Alle reparasjoner som går under garantien kan kun utføres hos et godkjent servicesenter. Feilaktige eller upassende utførte reprasjoner ugyldiggjør garantien på produktet. Du er selv ansvarlig for alle kostnader for å bringe ditt produkt til din forhandler, inkludert men ikke begrenset til, kostnader for emballasje, frakt og skatter rundt dette. Din forhandler formidler produktet til vårt servicesenter.

For service som dekkes av garantien på et godkjent servicesenter trenger du garantibeviset til ditt produkt som er riktig utfyllt eller en original kopi av kjøpskvitteringen. Servicesenter avgjør deretter om problemet dekkes av leverandørens sin garanti. Om garantien dekker problemet får du beskjed om produktet kan repareres eller erstattes. Alle slike reprasjoner dekkes av leverandør, inkludert kostnadene som kreves for å returnere det reparerte eller erstattede produktet til deg. Ved en erstatning hvor produktet ikke lenger produseres vil det bli sendt et tilsvarende produkt.

Vi fraskriver oss ettertrykkelig ansvar ved uforutsette skader og følgeskader. Arbeidskostnader og skader som følge av utført vedlikehold eller reprasjoner hos noen andre enn et godkjent servicesenter dekkes ikke av garantien. Garantien er begrenset til verdien av produktet. Produksjonsspesifikasjoner kan endres uten at det opplyses. Produktlåser er kun ment for å forhindre tilfeldig åpning av produktet og kan ikke nødvendigvis forhindre tyveri av produktet eller dets innhold, eller at låsen blir ødelagt av personalet ved flyplass eller statlige myndigheter. Undersøk ditt produkt umiddelbart etter å ha blitt håndtert av de nevnte.

Vår garantien er ment til å gi deg spesifike juridiske rettigheter, Utover de rettighetene som beskrives her, kan du også ha rettigheter som varierer fra delstat til delstat eller land til land med hensyn til eksklusjon eller applikasjon av de underforståtte garantiene, uforutsette skader og følgeskader somt reprasjon og utbytte. Følgelig kan det hende at du ikke omfattes av begrensninger eller unntak som som spesifiseres i denne garanti.